Pracujemy w godzinach 8:30 do 16:30
od poniedziałku do piątku

0

Pracujemy w godzinach 8:30 do 16:30
od poniedziałku do piątku

ZBrush 4 ustanawia nowy standard w dziedzinie sztuki cyfrowej! Cena promocyjna ZBrush 2018 Win/Mac Commercial License – 3669zł!

ZBrush 4 ustanawia nowy standard w dziedzinie sztuki cyfrowej! Cena promocyjna ZBrush 2018 Win/Mac Commercial License – 3669zł!

Promocja została zakończoną

Wirtualny rzeźbiarz w Twoich rękach

Funkcje ZBrush 4:

  • DynaMesh - modelowanie bez potrzeby tworzenia wstępnego modelu siatki i stosowania operacji logicznych na modelu z zachowaniem topologii.

  • 3D-uformowany przedmiot ze postaci kuli, podobny do procesu plasteliny: można wyciągnąć równomiernie rozprowadzać materiał, modyfikowanie geometrii, materiału i tekstury, aby uzyskać efekt np. migotania oka

  • Odtwarzanie geometrii i polerowanie powierzchni, tworzenie dziur lub gładkich powierzchni wzdłuż krzywych, organizowanie biblioteki szablonów dla kształtów nosa, uszu, głów i innych szczegółów w celu tworzenia postaci, co znacznie przyspiesza pracę.

  • Możliwość łatwego cięcia modelu na dwa lub więcej, dzięki fragmentom szczotek w połączeniu z innymi opcjami, a także tworzeniu złożonych części i dodaniu wewnętrznej grubości stworzonego modelu do trójwymiarowego drukowania.

  • FiberMesh - tworzenie trójwymiarowych włosów, futra i wełny z funkcją eksportu gotowych obiektów.

  • Zestaw pędzli do obróbki futra i sierści, dostosowujący parametry szczotek.

  • Obsługa MicroMesh do renderowania włosów/futra lub pojedynczych wielokątów jako oddzielnych obiektów 3D.

  • Zestaw filtrów BPR i operatorów poprawiających ostateczne rendery ZBrush.

  • Ustawienia cieniowania globalnego B Shadow i cieniowania otoczenia umożliwiają łatwe zarządzanie światłem i cieniem.

  • Cavity Mixer - definicja cieniowania dla różnych materiałów.

  • Tworzenie małych detali za pomocą narzędzi "Alpha" i "Mask".

  • Wygładzanie powierzchni, które określa krzywiznę siatki do generowania maski.

  • Globalne odkształcenia za pomocą narzędzi Transpose Curve i UnClip.

  • Orientacja maski za pomocą narzędzi kompresyjnych i rozszerzających.

  • Edytowanie topologii.

  • Eksportuj do formatu JPEG za pomocą opcji przycinania, podglądu i regulacji.

  • Przechowywanie informacji o cieniowaniu w oparciu o punkt widzenia kamery, podgląd ekstrakcji siatki, automatyczne wyrównanie perspektywy itp.

Technologia GoZ umożliwia synchronizację pracy z Autodesk Maya , Autodesk 3DSMax, Luxology Modo 401 (od SP2 do SP5), Cinema4D .

Nowości w wersji Pixologic ZBrush 2018:

  • Nowe szczotki do Scultpris pro.

  • Dodano opcję "Transformacja granicy rysunku".

  • Zapamiętuje dynamiczny rozmiar rysunku.

  • Tessential geometry.

  • Gizmo Mesh.

  • W ZBrush 2018 rozszerzono możliwości manipulatorów Gizmo i deformatorów. Pełna lista deformers ma teraz 27 narzędzi i obejmuje Bend Arc, Deformer, Flatten, Project Primitive, Remesh od Decimation, Slice, Subdivide, Bend Curve, Deformer Hard, Inflate, Remesh od Dynamesh, Rotate, Smooth, Taper, Bevel, Deformer Soft, Multi Slice, Remesh by Union, Scale, Smooth All, Twist, Crease, Extender, Offset, Remesh od ZRemesher, Skew, i Stretch.

  • Wprowadzono nowy sposób tworzenia grup wielokątów.

  • Możliwość domyślnego zapisywania materiału źródłowego.

  • Presety dodane do Master Decimation.

  • QuickSaves można teraz zapisać na dowolnym dysku twardym.

 

Obszar zastosowań: firmowe

Rabat nie sumuje się z innymi promocjami i upustami.

Czas promocji: 01.10.18 – 31.10.18

W przypadku pytań – zadzwoń +48 (22) 390 62 42, wyślij wiadomość na adres e-mail: sales@softlist.pl lub skontaktuj się z naszym ekspertem za pomocą czatu znajdującego się na stronie sklepu internetowego.